W związku z licznymi pytaniami naszych klientów i kontrachentów w odniesieniu do artykułu p. Wojciecha Mikołuszko „Nalepianie na szyby sylwetek drapieżników nic nie daje. Ptaki wciąż giną. Nowy wynalazek zatrzyma masakrę?” który ukazał się na łamach Gazety Wyborczej w dniu 22.06.2019 informujemy że:
• Rozwiązanie służące zabezpieczaniu szklanych powierzchni oferowane przez Fundację Szklane Pułapki nie ma nic wspólnego z produktem Feather Friendly Commercial który jest produkowany od ponad 10 lat wyłącznie przez twórcę i producenta którym jest firma Convience Group.
• Produkt który od ponad 10 lat jest z sukcesem stosowany w USA oraz Kanadzie to markery graficzne (w formie kropek) Feather Friendly Commercial nie zaś rozwiązanie oferowane przez Fundację Szklane Pułapki.
• Jedynym autoryzowanym dealerem i instalatorem produktu Feather Friendly Commercial oraz Feather Friendly Residential w Polsce jest firma Tactus.
• Omawiany oryginalny produkt jest stosowany w Polsce od ponad roku w obiektach użyteczności publicznej, obiektach biurowych i mieszkaniowych, tym samym rozwiązanie oferowane przez Fundację Szklane Pulapki nie jest nowym wynalazkiem.